چرت نویسی های مریم

من اومدم تا با چرت نویسی هام دنیای وبلاگ نویسی رو تغییر بدم:😉
تصمیمی ک دارم اینه که توی وبلاگم اتفاقات روزمره رو بنویسم☺............... البته مهم هاشو:)
(میشه گفت هیچکدومش مهم نیس😐😄)

بایگانی
آخرین مطالب
شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ب.ظ

حوصله ام سررفته


خب...

به طرز خفن حوصله ام سررفته:/

یه عالمه درس دارم ولی هیچی نخوندم.

امتحانات هم در راه اند ولی من ذهنم درگیره.

ذهنم درگیر امین است.

ده روزه ازش خبر ندارم..................گوشیشو فروخته.

بیشعور ی پیامم نمیده,عوضی......نمیگه سیمکارتمو بزارم تو یه گوشی دیگه به این دختره ی اس ام اس بدم دلش شاد شه

خاک تو سر بی مسولیتش...........بز اخمق

بعضی اوقات دلم میخاد بزنمش.........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
mary taheri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی