چرت نویسی های مریم

من اومدم تا با چرت نویسی هام دنیای وبلاگ نویسی رو تغییر بدم:😉
تصمیمی ک دارم اینه که توی وبلاگم اتفاقات روزمره رو بنویسم☺............... البته مهم هاشو:)
(میشه گفت هیچکدومش مهم نیس😐😄)

بایگانی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

حالم از یکشنبه ها بهم میخوره


امروز افتضاح بود..........(البته صبح بدک نبود)

خودش نیس ولی فکرش هست.

فک کنم همین جمله بالایی گویای همه چیز هست...........

خسته شدم از اینکه زنگ بزنم و این جمله رو بشنوم((دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد))

فردا هم امتحان دارم و مث بز دارم وبلاگ نویسی میکنم.:|

اخه چرا من نمیتونم واسه ی ساعت فکرم رو از دست اون بزمجه ی بیمسوءلیت جدا کنم خیر سرم درس بخونم.

تازه گشنممم هست و با مامانم قهرم:|

اصلا کلا از یکشنبه ها بدم میادددددددددددد

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
mary taheri

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۴۸ محمد روشنیان
رویا سازی اگه خنثی بشه افکار نسبت به اشخاص هم قابل کنترل میشه!
پاسخ:

رویایی نیست ک خنثی بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی