چرت نویسی های مریم

من اومدم تا با چرت نویسی هام دنیای وبلاگ نویسی رو تغییر بدم:😉
تصمیمی ک دارم اینه که توی وبلاگم اتفاقات روزمره رو بنویسم☺............... البته مهم هاشو:)
(میشه گفت هیچکدومش مهم نیس😐😄)

بایگانی
آخرین مطالب
شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

سلام


سلام

اصن نمیدونم برا چی وبلاگ درست کردم

خب این که من ی احمقم ک درش شکی نیست.

شاید وبلاگ درست کردم که حرفایی ک نمیتونم به دوستام یا خانوادم بزنم و اینجا بزنم.

خب .........

هه اصن نمیدونم چی بگم.......

از روی اسمم  ک مشخصه (چرت نویسی)

میدونم هیچ کس نوشته های منو نخواهد خوند

ولی نوشتنش ک بد نبس

نظرات  (۱)

همه ی کسایی که وبلاگ می نویسند و وبلاگ میخونند،دیوونه اند،بنویس، ی روزی خودت نمیتونی ازش دل بکنی
پاسخ:

شاید...............ولی بهتر از اینه ک همینطوری حرفامو نگه دارم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی